11 клас

Увага! Шановні учні! 

 Прошу опрацювати навчальний матеріал та виконати завдання

на період карантину (завдання доповнюються!).

Фото робіт прошу надсилати на пошту, вказану на цьому сайті

(в темі повідомлення вкажіть своє прізвище). 

Дякую за співпрацю.

 

1. Повторюємо правила вживання дієприкметника (Participle) в англійській мові

Дієприкметник (Participle) – це безособова форма дієслова, що передає ознаку предмета за дією та відповідає на питання «який?» та «що роблячи?». Англійські дієприкметники поєднують у собі ознаки дієсловаприкметника, а також прислівника. Дієприкметник не змінюється за категоріями числа, особи та способу, також він не має ступенів порівняння. В залежності від контексту у реченні англійський дієприкметник може відповідати дієприкметнику та дієприслівнику в українській мові, однак часто він передається підрядним реченням.  

      Що роблячи? (як дієприслівник української мови)

I always sing while doing housework. – Я завжди співаю, пораючись по дому.

      Який? (як дієприкметник української мови)

I have read a story written by my son. – Я прочитав оповідь, написану моїм сином.

Частка not завжди ставиться перед дієприкметником, до якого належить.

Not being able to swim, Ann was afraid to get in the water. – Не вміючи плавати, Енн боялася заходити у воду.

She was looking out the window not paying attention to our conversation. – Вона дивилася у вікно, не звертаючи уваги на нашу розмову. 

 

Докладніше про Participle ви можете прочитати тут 

 

Відеопояснення вживання Participle Clauses ->

 
 

 

2. Виконайте завдання (письмово)

Task 1.

Task 2. Open the brackets and use the correct form of Participle I.

1. She smiled _____________(remember) the joke.

2._____________(Be) so far away he still feels himself part of the community.

3. The boy came out of the water _____________(shake) from top to toe.

 

Task 3. Open the brackets and use the correct form of Participle II.

1. The child_______________ (leave) alone in the large room began screaming.

2. The story _______________(tell) by the old captain made the young girl cry.

3. She looked at the table. There was a loaf of brown bread _____________(divide) into two halves.

 

Task 4. Translate the sentences

1. Отримавши телеграму, він поїхав на станцію.

2. Попрощавшись з усіма, він вийшов з кімнати.

 

Task 5. Translate the sentences.
Приклад -> Having caught a bad cold, be had to miss a few lessons.
1. Втративши квитанцію, він не міг отримати посилку.
2. Не повернувши книгу вчасно, хлопчик боявся йти в бібліотеку.
3. Запізнившись на поїзд, він повинен був послати телеграму друзям, які чекали на нього.
 

Приклад -> After leaving school, his son went to work at a factory.

1. Наклеївши марку на конверт, він пішов відправляти лист.
2. Переглянувши книги, він повернув їх бібліотекарю.
 

Приклад -> On hearing the news, the girl jumped with joy.

1. Прибувши в місто, мандрівники поїхали в готель.
2. Прийшовши додому, він зателефонував своїй сестрі.
3.  Почувши, щоїї сестра не може приїхати до неї, Ганна засмутилася.
 
Task 6. Paraphrase (перефразуйте) the following using Participle II.
Example: These are only a few of the attempts, which were made to improve the situation. —
These are only a few of the attempts made to improve the situation.
 
1. The new job, which has been offered to me lately, seems to be very interesting.
2. He could not recognize the square, which was rebuilt, while he was away.
3. The news, which you've brought to us, is exciting.
4. The things that are left behind by passengers are usually taken to the Lost Property Office.
5. The animals, which were caught in the morning, struggled furiously.